Kære alle sammen,
På vegne af Stavtrup IF, vil vi gerne takke Jan Nickelsen for den kæmpestore indsats han har bidraget med i forhold til Stavtrup Multihal – Stedet der samler.
Jan har været med siden begyndelsen i 2014 og vi skylder Jan en stor tak for at vi er kommet så langt som vi er, i forhold til etableringen af Stavtrup Multihal – Stedet der samler.
Jan er for et par år siden flyttet fra Stavtrup og det giver mening at han stopper med det daglige arbejde som medformand. Heldigvis har Jan indvilget i at indgå i vores Advisory Board og vi glæder os over at han fortsat vil bidrage til projektet.
Hvis du møder Jan IRL eller på www, så giv ham et high five eller et klap på skulderen. Han har virkelig ydet en lang og vedvarende indsats.
I onsdags havde vi møde med vores kompetente Advisory Board, der udover at bidrage med gode ideer, overvejelser og refleksioner også i den grad bidrager til at skabe godt humør og energi omkring projektet. Kære Jan Nickelsen, Hans Skou, Steen Bording Andersen, Marc Perera Christensen og Jens-Ole Jensen - jeres råd og tid er meget værdsat og vi ser frem til det videre arbejde med Stavtrup Multihal – Stedet der samler, som går ind i sin afgørende fase.
På vegne af Stavtrup Multihal – Stedet der samler
Per Bo, Mikkel, Mathias og Søren
Der er kommunal - og regionsvalg den 16. november. Her i Stavtrup foregår valget på Højvangskolen.
Udvikling og Demokrati/ Kultur og Borgerservice efterspørger valgfrivillige til afvikling af valget. Alle frivillige får diæter på 870 kr. samt fuld forplejning hele dagen. Den frivillige kan efterfølgende vælge at donere sine diæt-penge til den lokale forening.
Man kan læse mere og tilmelde sig på www.aarhus.dk/valg
Kære alle sammen,
I går blev det officielt!
Som vi tidligere har beskrevet, så har Sport og Fritid under Aarhus Kommune indstillet os til et tilskud på 9 mio. kr.
Indstillingen er nu behandlet i byrådet og som I kan se i vedhæftede artikel, har et enigt byråd valgt at følge denne indstilling.
Læs artiklen her: Link.
En meget stor milepæl, som helt sikkert bidrager til at vi også får momentum på andre fronter.
Inden vi går på sommerferie vil vi delagtiggøre jer i de kommende skridt i processen.
/ Søren Kristiansen, Stavtrup Multihal
Kære alle sammen,
Vi har en rigtig spændende og god nyhed for vores ambitiøse projekt, som vi gerne vil dele med jer.
I januar måned søgte vi Aarhus Kommunes pulje til idrætsfaciliteter. I kan se den omfattende ansøgning på vores hjemmeside. Sport og Fritid under Aarhus Kommune har nu sagsbehandlet de indkomne ansøgninger. I tæt dialog med Kulturudvalget og Idrætssamvirket har de prioriteret de mange projekter og vi er blevet indstillet til et tilskud på 9 mio. kr.
Indstillingen skal nu behandles politisk. Det betyder, at vi først kan være helt sikre på at modtage tilskuddet, når indstillingen har været behandlet i byrådet.
Vi er meget stolte og glade for at det store stykke arbejde som mange frivillige har lagt i projektet, nu begynder at udmønte sig i konkrete positive tilkendegivelser. Fra koordinationsgruppen skal der lyde et stort og rungende TAK til økonomi-gruppen, jura-gruppen, byggeteknik og naturligvis vores fondsgruppe. Vi ville aldrig være kommet så langt uden de specialistkompetencer I har bidraget med.
Sideløbende med denne proces kører lokalplansprocessen videre i et selvstændigt spor og vi imødeser det næste halve år, hvor projektet vil tage endnu mere konkret form.
https://aarhus.lokalavisen.dk/samfund/ECE13012035/raadmand-indstiller-19-ud-af-39-foreninger-til-oekonomisk-stoette-fra-idraetspulje/
Søren Kjærgaard Kristiansen
med Stavtrups bedste beliggenhed udlejes
SIF'en – som er beliggende i Stavtruphallen – udlejes til fest og andre sociale formål.
Der er plads til 60 personer, og der er godt køkken med masser af service, nyt komfur og køle-/fryseskabe.
Priser
Eftermiddagsarrangement ex. 13.00-17.00.
Det kan være fødselsdagsarrangement,
hvor børnene kan gå direkte fra skolen kr. 300,00
Kort aftensarrangement ex. 18.00-22.00 kr. 300,00
Heldagsarrangement (fest) aften / nat kr. 1.000,00
Kontakt
Jens Pedersen
E-mail: sifbooking@outlook.dk
Mobil: 20 20 31 33